Od dziś nasi partnerzy biznesowi maja możliwość korzystania z platformy B2B dedykowanej specjalnie dla nich.
Wystarczy tylko kliknąć w baner przekierowujący do systemu B2B znajdujący się w prawym górnym rogu strony. System poprosi o założenie Indywidualnego Konta Klienta poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie www.inwencja.biuro.un.pl z podaniem loginu i hasła.
System B2B to zautomatyzowane centrum obsługi zamówień dla klienta biznesowego.
W prosty i szybki sposób umożliwi on miedzy innymi skrócenie czasu przyjmowania zamówień, otrzymywanie bieżących informacji o stanach magazynowych i księgowanie wpłat. Dokumenty papierowe takie jak formularz zamówienia, potwierdzenie przyjęcia zamówienia, potwierdzenie dostawy, faktura, zgłoszenie reklamacji, potwierdzenie przyjęcia reklamacji, cennik, indywidualna oferta zostaną zastąpione odpowiednikami elektronicznymi. A to nie jedyne korzyści jakie daje korzystanie z B2B.
Zalety i korzyści systemu B2B:
Rozwiązanie oparte o System B2B umożliwia Naszym klientom dokonanie zakupów Naszych produktów bez konieczności angażowania dodatkowych pracowników.
System B2B gromadzi w jednym miejscu informacje o:
- dostępności produktów,
- historii zamówień,
- historii zapytań ofertowych,
- fakturach,
- rozliczeniach,
- cenach i rabatach indywidualnych.